Dešava se da internet provajderi ne dozvoljavaju slanje pošte sa drugih SMTP servera već samo sa svojih ili da je IP adresa internet provajdera na nekoj od spam listi i da zbog toga nije moguće slanje pošte, tom prilikom se javlja greška:
‘554. Your IP-address is blocked, see http://spamcop.net’,Port: 25,
Secure(SSL):No, Server Error: 554, Error Number: 0x800CCC6F
Da bi prevazišli ovaj problem, otvorili smo alternativni SMTP port (587) koji možete koristiti umesto standardnog (25).
Podešavanje porta u Outlook Expressu se vrši na sledeći način:
1. U meniju Tools , kliknite na Accounts.
2. Selektujte tab Mail, kliknite na naziv mail naloga a zatim na dugme Properties.
3. Selektujte tab Advanced.
4. Umesto SMTP porta 25 unesite 587.
Ukoliko koristite SMTP server za slanje e-mail poruka, potrebno je da uključite i opciju za SMTP autentikaciju. Uputstvo za podešavanje autentikacije imate ovde