Kada serrver ne može da isporuči određenu stranu on generiše poruku o grešci. Greška se može javiti jer ne postoji strana koja je zahtevana (poznata greska 404), usled greške u kodu i tome slično. U korisničkom nalogu imate opciju da zamenite standardne strane o grešci sa stranama koje sami dizajnirate.
Primer takve jedne strane možete videti ovde. To je strana koju smo mi napravili za grešku 404 (strana ne može biti prikazana).
Kako da postavim strane za greške?
Da bi postavili stranu za greške potrebno je da imate hosting nalog sa najmanje jednim domenom. Strane za greške koje možete postaviti kao i njihovo značenje možete pogledati dalje u tekstu.
Da bi postavili stranu logujte se u Loopia kontrol panel, opcija Administriranje -> Strane za greške, izaberite domen a zatim kliknite na znak plus kod željene greške. Unesite putanju do strane za grešku. Kliknite na dugme Ažuriraj i to je sve.
Tipovi fajlova koji su podržani za strane za greške su asp.net / asp / html / php.
Objašnjenje kodova grešaka
Sledi objašnjenje kodova grešaka za koje podržavamo postavljanje korisnički definisanih strana.
- 400
- Browser je poslao nešto serveru što server ne može da razume. Obično nije potrebno da navedete stranicu pošto je ovo problem u komunikaciji između browsera i servera..
- 401
- Neuspešno logovanje. Koristi se ukoliko imate fajlove i direktorijume zaštićene lozinkom.
- 403
- Problem u pravu pristupa fajlovima i direktorijumima. Problem na FTP nalogu.
- 404
- Traženi fajl nije pronađen. Najverovatnije problem u linku ili je fajl promenio naziv.Treba uputiti posetioca na pravu lokaciju.
- 500
- Došlo je do greške pri izvršavanju skripta. Korisnik treba da ponovi zahtev kasnije.
- 501
- Browser je poslao nešto serveru što server ne može da razume. Obično nije potrebno da navedete stranicu pošto je ovo problem u komunikaciji između browsera i servera.
- 502
- Došlo je do greške pri pozivanju nekog programa. Korisnik treba da ponovi zahtev kasnije.